ÚVOD



 Ahojte, vitajte na mojom blogu!

 Ak ste prvýkrát zavítali na môj blog myslím si, že ste celkom zvedaví, čo tu môžete nájsť, či vás tu niečo zaujme. ( Ak vás tiež zaujíma niečo o mne, kto som, nájdete tu článok s názvom O MNE) Tak sa pohodlne usaďte a v pokoji si prečítajte tento článok, kde sa dozviete niečo o tom ako vznikol tento blog a aké témy sa tu budú objavovať. 


 Myšlienka založiť si blog mi prvýkrát prišla na um, keď som počúvala podcast jednej baby, ktorú sledujem. Toto dievča síce obdivujem, takisto jej prácu a už vôbec ju nechcem kritizovať, ale nie vždy som súhlasila s jej názormi a pomyslela som si, že je možno viac dievčat, ktoré majú podobné myšlienky. Tak som si povedala, že by som si mohla založiť podobný blog zameraný na módu, fitnes, beauty, s tým rozdielom , že by sa tam objavovali aj kresťanské témy a názory. Takisto ako blogy, videá a podcasty tej baby neboli len pre ateistky takisto by môj blog nebol len pre kresťanky. S touto myšlienkou som sa pohrávala pár mesiacov, až po kým som si na jednej mládežníckej omši nevypočula kázeň o Božích vnuknutiach. Vtedy mi prebehlo hlavou, že by aj toto mohlo byť vnuknutie. Keď som reálne začala uvažovať, že si založím blog spolu s instagramom začalo mi vyskakovať na insta mnoho kresťanských účtov a vtedy prišla spŕška pochybností, či už nie je tých účtov dosť, či som dosť vzdelaná na to, aby som sa o niečo podelila, či to ozaj Boh odo mňa chce atď.



 Kvôli týmto pochybnostiam som to zatlačila do úzadia a žila si svoj život ďalej. No stále prichádzali tieto myšlienky a dobiedzali do mňa. A v tom som si spomenula s akým úmyslom som išla písať tento blog, že som nechcela písať iba články zo života kresťana, iba poučné, ale chcela som písať niečo osobné, niečo z môjho života – života obyčajného dievčaťa. Dúfam, že som vás zaujala a spolu vytvoríme príjemnú komunitu, ktorá sa bude podporovať.

 Na dnes je to všetko, do komentárov mi napíšte, či vás témy ( ktoré sú dole nižšie spísané v bodoch) zaujímajú a aké ďalšie by ste tu chceli vidieť. 




Vaša Rebeka 



 P.S. Nezabudni scrollovať dole, kde nájdeš témy blogu :)) 




 TÉMY 

 • zdravý životný štýl( cviky, jedlo, sebeláska)

 • christian lifestyle ( sebaprijatie, odpustenie, denná modlitebná rutina atď.)

 • móda, kozmetika, líčenie a iné ženské ,,problémy“

 • low waste lifestyle

 • veci zo života ( čo ma robí šťastnou, ako prežívam stres, zvládam školu, alebo len také moje krátke myšlienky)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu